söndag 22 februari 2009

ute i naturen

klicka på bilderna om ni vill se dom i störra storlek

Det blev en liten promenad idag.och det kändes gott att få komma ut .Det var inte ett dugg kallt ute idag .det var på nollan och ingen blåst .
Jag gick in i en liten ..och då menar jag liten skog:)satte mig på knä för att få ett kort men det var bara det att under snön lutade det tydligen neråt så jag försvann med halva kroppen .men tur var väl det för precis som jag gjorde de kom det en stor snöklump rasande ner från trädet .den var bara 5 cm från min kamera så efter att ha hämtat andan och försökt att få reda på vart mina ben var .var det en himla tur att man är lika vig som en klumpig elefantså man inte hann sätta sig rätt innan den kom ner:)och det bästa av allt ... det var ingen som såg det:D


Nu är den stora frågan .. skall man gå ut en gång till ..funderar på det då det var väldigt behaglig tempatur ute :)

14 kommentarer:

  1. Roligt med "detaljbilder". Hur är det egentligen med bänken - speglar den i ngt vatten eller vad är det jag ser i nedre delen på den bilden? / Ninna / persiljeland.blogg.se /

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu hoppas jag bara på uppkörningen :)

    Väldigt snyggt att bilderna speglar sig sådär! I första rutan var den sista bilden bäst, och i den andra rutan, var den första bilden bäst! Om man måste välja ;)

    SvaraRadera
  3. trist att det blev töväder av detta
    allt blir så fult ute då,
    cool blev bänkbilden
    ha det gott

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för dina alltid så fina ord på min sida! Jag blir så glad! Dina bilder blir så läckra med speglingarna! Är det i Photo Scape du gör dem?

    SvaraRadera
  5. hej tjejen.. sorry jag försvann från msn,, höll på med räknare och plugins..nu har jag hittat två stycken som jag installerat.. och du hade rätt.. susnet räknar inte ett dugg rätt.. jisses vad besökare det blev.. :-)

    men du,, vilka härliga bilder du har tagit idag.. ha ha ha,, bubblade av skratt att du försvann,, precis som jag har mej,, höll på åka baklänges i slänten en dag här... :-)

    sitter här med 3:e koppen kaffe nu.. huvudvärken är botad sen i natt tror jag.. :-)

    finns på msn om du har tid sedan..

    SvaraRadera
  6. Läckert!
    trodde de speglades i vatten först men du har trollat med något program va?

    SvaraRadera
  7. Fina detaljbilder som blir ännu bättre av din berättelse, hihi!
    Allt för bilden!!!
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  8. Fina detaljbilder som blir ännu bättre av din berättelse, hihi!
    Allt för bilden!!!
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  9. Hahaha, jaa du har helt rätt! Väldigt stressad är ja!

    SvaraRadera
  10. Svar: Tack, kul du gillar den!

    SvaraRadera
  11. Blev det en till utgång? Snygg bänkbild. Saknar snön här nere i Partille. Eller ja, snön har synts men nu töar det på rätt ordentligt...

    SvaraRadera
  12. svar: tack! :) ajdå va tråkigt..

    SvaraRadera
  13. Fina foton blev det iallafall! :-) Varken vädret eller snön är riktigt att lita på just nu - men bara man lyckas hålla kameran torr och inte bryter någr armar eller ben så får man känna sej nöjd! Och absolut extra plus i kanten om man lyckas göra sina misstag utan att någon ser dem! ;-D

    Nu önskar jag dej en ny härlig fotodag i den fria naturen! Ha det toppen!!! :-)

    SvaraRadera
  14. nu blir det här svaret ganska "sent", men jag har varit bortrest så jag hoppas du ursäktar ;)
    jag håller med om utmaningen, det är riktigt kul att få se lite "dolda bilder" som annars kanske aldrig skulle blivit publicerade :)

    SvaraRadera