söndag 1 februari 2009

dagens uppdatering..fågel bilder...igen


Det går att dela med sig :)

Jag la upp tidligare idag kort på nya vattenbilder i en annan design:)
men jag fastnade vid mitt fönster idag och tog kort på "mina" fåglar..De var helt tokiga idag ,jag tror jag hade cirka 20 fåglar samtidigt här så min kamera for åt alla håll ..visste ju inte på vilka eller vart jag skulle vända kameran:)

Han/hon ser också ut att njuta av den lilla sol vi fick se idag .. ja hör och häpna ..den tittade fram i hela 10 minuter


De är så himla tuffa de små blå mesar


Passa er för jag är stor...som ni kan se



Jag ser att det börjar klarna upp mer nu .kanske man kan få en stjärnklar himmel idag ..i så fall blir det en kvälls promenad på jakt efter stjärna och natt bilder

7 kommentarer:

  1. Men å vilka underbara bilder å så vacker blogg,
    vad roligt att få en bloggkompis från Karlstad,
    jag bor på Norrstrand,
    må så gott å hopas vi ses i bloggens värld snart igen:O)

    SvaraRadera
  2. Vilken kvalite! helt underbara kort!

    SvaraRadera
  3. supersnygga å coola kort !!! :)

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att fota fåglar, men svårt för dom är så snabba :-)
    jo visst är vi lika tokiga, tänk om vi bodde närmare så hade vi kunnat krypa i gräset ihop :-)

    den större hackspetts hanen är här varje dag och han är inte speciellt rädd heller, ska lägga upp några bilder på honom lite senare :-)

    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Är du vaken? :-) jag är det, men börjar bli lite trött nu...

    Ska nog snart dyka i sängen och titta in i kudden ett tag, ute är det -13 och så himla mycket snö. jag hoppas vi får lite sol i morgon så kanske jag fånga gråsiskan igen på minneskortet. :-)

    ha en skön natt

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder igen! Du är duktig på att fota fåglar. :)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  7. vi har massor med fåglar här med, men skygga sådana som flyr direkt jag öppnar dörren.

    SvaraRadera