fredag 20 februari 2009

home

Här fick skatan ett skrovmål:)
klicka på bilderna om ni vill se i störra storlek

Ja nu har man kommit hem från tandläkaren.nja det var ett tag sedan förstås.och efter tandläkaren åkte vi till obs och åt mat(äckligt mat)smakade inget gott.
Jag tog en massa kort på vägen ..ja vad annars :) men jag fick ett hyfsat kor på den brygga som solabåten lägger till på sommaren.
sen blev det ju fåglar ...som vanligt....
ikväll skall jag testa blixten igen med droppar. jag kom på att jag hade nog ställt in min fokus fel igår så nu skall jag testa punkt fokusen.
Solen kom fram lite grann unde dagen vilket gjorde att man blev på lite bätra humör:)

nu blir det av att testa ny fokus med ny blixt:)

12 kommentarer:

  1. ååå så vackert,tandläkaren är inget roligt att gå till men nödvändigt,
    ha en mysig fredag,
    va trist det va äcklig mat du fick,

    SvaraRadera
  2. Maten smaka säkert äckligt för att du hade vart hos tandis innan. man får en konstig smak i munnen efter man vart där ><


    kram

    SvaraRadera
  3. Härlig bild på skatan,, jag har inte en chans att fota våra skator som är här,, 2 stycken.. inga kråkor eller kajor är det heller.. fast jag bor i skogen.. :-)

    ser fram emot vattendropparna...

    ha en skön natt

    SvaraRadera
  4. Fin hackspett :-)
    Fortsatt trevlig helg :-)

    SvaraRadera
  5. Svar: En softbox :) Jo det är ett fint tillbehör hehe

    SvaraRadera
  6. :-) god kväll tjejen... här sitter jag med och "ugglar". Håller på att göra om galleriet, gör bilderna 700 pixlar istället för 500... håller på med fågel albumet nu... :-)

    du kan väl gå in och kolla när du får tid,, har kanske ev. några gamla på 500 kvar men du märker när dom är större.. blir det bra eller? :-)

    nä ska inte somna i soffan,, ska försöka låta bli.. :-)

    natti natt.. utifall vi inte hörs förrän i morgon..

    SvaraRadera
  7. Tandläkaren är aldrig rolig att gå till, kanske därför maten inte var så god. :)
    Fina bilder. (Igen)
    Lycka till med vattenbilderna.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  8. sv: Tack så mycket :) va jag har inte märkt av nåt av din stavning, tycker du stavar prima bra!
    Sussa gott!
    Kram

    SvaraRadera
  9. nu ska jag försöka hitta sängen, jo jag är vaken ännu men var nära att somna i soffan men det var så intressant på tv:n, kollade på discovery nått kriminal program från Kanada,, en kille blev dömd för våldtäkt och mord, visade sej att han var oskyldig, satt nästan 30 år i fängelse, fick 10 miljoner dollar när han frikändes... dna är det bästa dom har kommit på!

    ha en skön natt... :-)

    SvaraRadera
  10. svara på frågan i min blogg

    SvaraRadera
  11. här är det också grått och trist idag, går eventuellt på byn med hundarna en sväng,, eller kanske bara tar Tintin så jag får träna honom lite. :-)

    Jo det är kusligt att så många nog har blivit oskyldigt dömda pga att dna inte gick att kolla,, är många i usa som blivit frikända efter test. :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  12. Skatan ser väldigt nöjd ut. Vad är det han har fått tag på? / Ninna / persiljeland.blogg.se /

    SvaraRadera