söndag 22 februari 2009

Nu var det mycket snö


Det har nu snöat hela dagen igår och halva av natten ..så nu har vi snö så det räcker och blir över..någon som vill ha ...jag delar gärna med mig av all snö:)
Jag tänkte jag skulle fråga mon dotter här om hon och barnen skall följa med ut och gå en stund ,då kan jag passa på att ta lite snöbilder på andra ställen än precis utanför som jag har gjort nu:)
Det beror på hur halkigt det är ute .

Den första bilden tog jag klockan ett i natt ..den andra när jag vaknade idag
och nu blir det kaffe så man kan "kanske" vakna till lite

5 kommentarer:

  1. ja ni har också fått lite snö ser jag, snöar här idag ,,men det är smått som kommer ner, sambon ute och plogar undan lite..:-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  2. Ja.. verkligen.

    Hur har din helg varit då?

    SvaraRadera
  3. Svar: Jo sol vore något :)

    SvaraRadera
  4. Här snöar det så mycket att man ser nästan inte husen längre:-)

    SvaraRadera
  5. Jag börjar bli rätt trött på snön jag med. Det har snöat här igen och jag skulle hellre vilja se solen än den mulna himmel vi har.
    Ha det gott.

    SvaraRadera