lördag 28 februari 2009

En underbar dag

Klicka på bilderna om ni vill se dom i större storlek

En is droppa


Vilken härlig dag det har varit ..strålande sol och klarblå himmel
en perfekt dag att gå ut på en långpromenad med kameran.
Den ena av mina döttrar(Inanna) kom hem till mig och gick sedan med ut på en fotorunda.
Vi tog nog 250 kort varje,men som vanligt blir det inte många kvar efter att ha gått igenom dom ..det vill säga många hamnar i mappar som man sen glömmer bort ett tag:)

Här är hon väldigt koncentrerat


Jag trodde först att det var vattendroppar .men det var små is droppar

15 kommentarer:

  1. fina bilder

    svar; åh tackar :D

    SvaraRadera
  2. Ja de flesta blommar har vi väl hemma hos oss, sen hittar jag ju mina motiv lite här och där, så det är svårt att säga exakt vilka jag har hemma och inte, men största delen iaf :)

    SvaraRadera
  3. Ser ut som ni har haft lika underbart väder som oss i dag. Vackra bilder!

    SvaraRadera
  4. ni ser ut att haft en lika härlig dag som vi har haft här :-)

    fina bilder...

    ha en skön kväll :-)

    SvaraRadera
  5. åå du är verklig duktig på att fota,
    imorrn ska jag ta mej en promenad till ditt område mina föräldrar bor i villaområdet,
    ha en go kväll

    SvaraRadera
  6. Svar: Det är han, haha :D Han är så himla söt och mysig! :) han låg och sov i sin "säng" med min sko häromdagen :D

    SvaraRadera
  7. Åh tack så mycket :)

    SvaraRadera
  8. fina bilder :)
    sv. han tackar :) ja vi hade det jättekul. årets bästa överraskning o ett oförglömligt minne.
    kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder som alltid..

    Visst hade det varit roligt att få vara barn igen för en dag :-)

    SvaraRadera
  10. Snygga foton! Häftigt med de små isdropparna!

    Tack, hoppas du får en trevlig vecka själv ;)
    Kramar /Matilda

    SvaraRadera
  11. Ja, precis..

    Vad har du gjort i helgen då?

    SvaraRadera
  12. fan va fräcka bilder :)



    svar; ja det är en väldigt bra motionsrunda att gå ut med kameran ^^ du märker inte att du blir trött på samma sätt heller

    SvaraRadera
  13. Det ser ut som en vattendroppe, så jag blev förvånad när jag läser att det är en isdroppe.

    Roligt när du sätter ihop flera bilder så som du gjort. Det blir som detaljbilder i en helhet. / Ninna / persiljeland.blogg.se /

    SvaraRadera