onsdag 4 februari 2009

Kvällens bilder


Jag fick några hyfsade bilder ikväll..lite suddiga är de men jag tog dom utan stativ så då duger de .. i alla fall åt mig :)
Som vanligt åkte 100st i papperskorgen :)
Den bilden som är på motorvägen är inte bra .men jag tyckte ändå att den var lite häftig för jag tog den inifrån bilen när vi åkte i 90km i timmen .. så att man kan se att det är en väg förvånade mig när jag kollade:D
Det var lite vatten kvar vid bron så där stod jag nog minst en halv timme och tog kort ...och det var nog bra det med alla de som jag fick slänga.
Man skulle tro att jag var bakfull eller något sånt när jag skall ta kort .. för jisses som jag skakar när jag vet att jag måste stå helt stilla när jag tar kortet ..då kan jag absolut inte göra det :)







12 kommentarer:

  1. Fint när det speglar sig i vattnet :)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Gillar dom som det är vatten på och där ljuset speglar sej. Och du tog dessa på frihand??? jisses människa :-)

    nä, här är det slött, tomtar på loftet för jämnan här tror jag. :-) Måste ta tag i städningen i morgon men jag hittar säkert någon ursäkt för att slippa. :-)

    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Fina bilder blev det till slut. :)
    Jag är svag för speglingar i vattnet så då förstår du att jag gillar de bilderna?
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  4. Ja, det GÅR faktiskt att ta riktigt hyfsade natt/kvällsbilder på frihand - det är ju bara till att konstatera. :-) Hoppas du får möjlighet att prova med stativ nån gång också, för då lär det ju bli knivskarp värre!

    Svar på fråga: Fotoryggsäcken jag visade i min blogg kostade 699:- på Expert. Förmodligen kan man hitta den billigare i nån nät-shop. Jag tycker det är sanslöst dyrt, och hade inte köpt den om det inte hade varit för att jag precis hade fått pengar i födelsedagspresent. <:-) Men förhoppningsvis så visar det sej så småning om att den är BRA och kanske rent av värd sitt pris!?! ;-)

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Ninni


    Vilka fina kvällsbilder. Jag har ochså svårt att hålla stilla. Tur att de går att ta bort från kameran. Datorn är ju ovärdelig i det fallet.
    Tack för ditt besök hos mig det värmer verkligen.

    Ha en fortsatt bra dag. Här snöar det idag jag tror det blir jul igen:o)

    Gunilla

    SvaraRadera
  6. SV: Tack =)
    Åh vilken fin blogg du har!
    Mvh/ nina

    SvaraRadera
  7. tack för kommentaren, snygga bilder

    SvaraRadera
  8. Tack för din kommentar! jag måste säga att jag verkligen gillar dina bilder också, särskilt stadsbilderna i det här inlägget, men de andra var också jättefina!

    SvaraRadera
  9. Svar: Tack :) Haha, okej! 1000 bilder, det var mycket :P Men men.

    Fina bilder här också.

    SvaraRadera
  10. svar; Nej tyvärr får jag stanna hemma fårn träningen. Vad gör du i vkäll då?

    SvaraRadera
  11. På bland annat digitalfoto.fpgroup.se och kameravaskan.se, sen så söker jag mycket på google för att hitta olika sorters tips, till exempel om jag vill ha lite tips om hur man ska fota i kyrka eller så. :)

    SvaraRadera
  12. ååå så vackra bilder på vår fina stad:O)

    SvaraRadera