tisdag 10 februari 2009

No sun today


Idag var det inte lika roligt att titta ut.
Solen var där den har varit som mest..bakom molnen..men man skall vara glad över att den lyste så vackert igår.
Så många fina komentarer jag fick om mina bilder igår:) tusen tack.man blir så himla glad när man läsar dom:D
Jag funderar på om man skall gå ut på en fototur idag.. för även om det inte är solsken så är det ändå så fint ute.
Igår skrev jag till Anki och frågade om vi skulle gå ut och ta nattbilder..jag ser att hon har gjort det ..en mycket vacker bild ..så nu vet jag inte om jag skall lägga upp min bild:D
Jag fick några kort på månen igen så jag lägger upp en bild på den.
Sen hade jag besök av en grönfink(tror jag den heter).men den var svår att få bra kort på.









Och så kom min kära Herr hackspätt och hälsade på igen :)

5 kommentarer:

  1. Månfotografiet är absolut underbart!

    Hacke är också mkt trevlig :-)

    SvaraRadera
  2. Månbilden blev riktigt bra men jag tycker hackspetten är allra bäst för han har ett så finurligt utseende, huvudet på lut och nästan ler. Ser det ut som.

    Ha de
    Rolf

    SvaraRadera
  3. sv: å tackar :) en av mina favoritfoton faktiskt!

    å gillar bilderna på fåglarna,, fina o skarpa. Haft zoom objektiv till de?
    ha en fin dag. kram

    SvaraRadera
  4. Så många fina foton! :-)

    Jo, det skulle säkert gå att vänja sej vid Blogspot - men det skulle vara trist att släppa allt jag har på Blogg.se-bloggen... Ska jag byta så får det vara i samband med att jag vill göra nån slags drastisk förändring av bloggandet, och lixom börja om från noll igen, men det känns inte aktuellt just nu...

    SvaraRadera
  5. Tack så mkt :)
    Det är inte det lättaste! ;)

    Du tar jätte fina natur bilder! :)

    SvaraRadera