onsdag 11 februari 2009

Inlägg nr 2 idag

Man kan hitta många motiv i naturen:) Denna ser ut som en gubbe eller kanske två barn som lekar .. bara man har fantasi så går allt:D
Klicka på bilderna om ni vill se dom i större storlek

Ja nu har man varit flitig idag ..igen... Nu undra folk snart .. va!! har hon inget annat att göra än att sitta vid datorn och lägga in nya inlägg på bloggen:D
Jag var ute en liten sväng ,men gick in efter 40 minuter.det var små snökorn som var överallt i luften så jag ville inte utsätta min kamera för mer snö.

Här försöker solen desperat att komma fram .men det verker inte fungera

Här kom grönfinkerna på ett snabbvisit igen

Han/hon ser lite rolig ut när den tar en tur på plankan

Va då ..rund som en boll:D

Ingen super bild .men full fart mot matbordet har han :)

Nu blir det kaffe....igen

11 kommentarer:

  1. Härliga bilder igen, Mimmi. Den näst sista bilden är ju helt underbar. Han ser verkligen proppmätt ut. :)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så mycket!

    Jo, en snögubbe som naturen själv har byggt är det allt! :)

    SvaraRadera
  3. Svar: jo man kommer väl längst med den hehe :)
    det är nog mycket mer en naturens verk, om man bara tänker efter :)

    SvaraRadera
  4. wow den sista bilden på skatan är bara såå bra,
    du hittar alltid så mycket fint att fota å du är duktig med,
    må gott

    SvaraRadera
  5. Vad häftig bild på kråkan när man ser vingslagen så där! Din is-pippi i förra inlägget var också rolig!

    SvaraRadera
  6. titta där ser man hur solen försöker titta fram :)

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga bilder du lyckas få. Både tjockistalgoxen och skatan har du fått fina ögonblicksbilder på. / Ninna / persiljeland.blogg.se /

    SvaraRadera
  8. Men det är väl underbart när det finns möjlighet att ge sina intressen en massa tid!? :-) Och när man kan göra det, så blir det fart på kreativiteten och fantasin och man mår BRA! :-)

    SvaraRadera
  9. Att fota fåglar är inte det lättaste, iallafall för mej. Dom flyger iväg bara dom ser mej,L.
    Så det var härligt att se dina fina bilder.
    Här är så mycket snö, jag måste fundera på vad nytt jag kan fota.
    Lite inspiration får jag ju när jag tittar in så här hos dej.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  10. hej, har strul med bloggen,,, ska göra en nyinstallation tror jag.. :-( hopplöst.,

    ha en skön dag

    SvaraRadera