söndag 1 februari 2009

Ny vattenlek


Nu testade jag att ta kort på lätt rinnande vatten
Jag var inne på en blogg där hon hade tagit kort på på just sånt och det var så fint ..såg ut som ett pärlhalsband:)
Idag låg jag länge vaknade och tittade på klockan ..uj ..oj den var ju halv elva.
Så det var bara att rusa upp och ta kaffe så man vaknade till :)
Men det är klart .. man lägger sig inte fören halv 2 på natten ...det vill säga . jag läggar mig men sätter på min tv i sovrummet och ligger och slappar och titter på den :)




Dessa kort tog jag i går kväll.
Det fanns inget att se på tv i alla fall inte i min smak så då lekte man lite igen med vatten ...vilken tur att man har tillgång till en vattenkran :D
undra vad man hade hittat på för dunheter annars att fota :)

2 kommentarer:

  1. jättefina bilder mamma!!! kanonfina!!

    SvaraRadera
  2. Snyggga bilder, du är så duktig. Ser att vi har mycket gemensamt, foto, kaffe tunnor båda två samt att inte jag heller lägger mej före halv 2 oftast.. :-)
    du får ta och flytta lite närmare så kan vi terrorisera varandra med foto och kaffe :-)

    ha en skön söndag

    SvaraRadera