fredag 20 februari 2009

Det snöar

Rubriken har INGET med bilden att göra ..som ni kan se:)
Klicka på bilden om ni vill se den i störra storlek

Nu har det snöat hela natten och det snöar än.
Det posetiva är att det blir så fint och vit ute.men jag vill ändå ha vår nu.
Idag skal man till tandläkaren ,så då får man se sina penger flyga iväg i en rasande fart .
hör av mig mer när jag har kommit hem
funderar lite på om man skall ta med kameran eller inte ..man kan kanske hitta lite fina motiv på vägen ..jag får se vad jag gör:)

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder :-)

    lycka till hos tandläkaren! Det går säkert bra förutom att pengarna drar iväg.

    dotra är också iväg dit idag, jag ska till tandhygienisten på måndag,, då flyger pengarna iväg där med :-)

    hörs senare idag...

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Lycka till hos tandläkaren, eller vad man ska säga... Inte det roligaste stället att gå till - men, men! <:-)

    Ja, snö-funktionen i Picnic-bildbehandlingsprogrammet är riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad vackert =) Och utan att man blir kissnödig oxå hehe

    SvaraRadera
  4. Jo, inomhusexperiment är kul =)
    hade lite problem med ägget, knäckde det på diskbänken och den lutade visst så det gled sakna mot diskhon, å då blev det bråttom =) men det städade ju iofs undan sig själv då :P

    SvaraRadera
  5. Tycker dina droppar är superläckra! Hur gick det egentligen hos tandläkaren? Själv behöver jag också boka en tid hos någon. Det är alltför längesedan jag var och kollade mina tänder.

    SvaraRadera