onsdag 25 februari 2009

Klart med datorn..men Dimma ute

Så nu är det klart ..igen.nästa gång kanske man tänker åtmistonde 2 gånger innan man klicker på ta bort:)
Puh vilken dimma vi har ute ,man ser knappt huset mitt emot .. jag testade att ta ett foto .men det gick inte så jag la det åt sidan ...istället tar jag fram ett klart kvällskort som är mycket trevligare än att titta på än den dimma som man har nu:)
Klicka på bilden om ni vill se den i störra storlek

När vi var ute och fotade dessa bilder var det jätte kallt ..och inte minst halkigt .men vi lyckades att komma hem igen utan brutna ben och förfrusna händer och fötter..inte dåligt bara det:)

10 kommentarer:

  1. vad tog du bort för nått? :-)
    datorer är bra och roliga, men inte när dom jäklas,, man blir topp tunnor rasande.. i alla fall jag. :-/

    ha en skön kväll....

    SvaraRadera
  2. sv. usch ja har varit jättetråkigt väder. mm ne läs om det är stor rubrik på af o tv-klipp..lite läskigt, var helt avspärrat kring där idag..
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fast jag tror det är enda sättet att lära sig på :-)
    Att fingra och pröva ..
    Fortsatt trevlig kväll :-)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken fin stämning du har lyckats att fånga i din bild.

    Må gott, önskar Irene

    http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Ja datorer är roliga när de fungerar!

    Tack för fin respons på mina bilder - sommaren får gärna komma nu!

    SvaraRadera
  6. Ja jag har inte kunnat använda min nya dator än för det är ett nytt system i den. Jag kommer inte in på min blogg den harjag måste få någon som kan det här med Internet . Vad jag blir frustrerad när inte det är klart ,jag tycker att allt skall finnas på datorn när jag kör igång.

    Vilka fina bilder du visar. Jag vill att du hämtar en Award hos mig för du är värd en ochså.Om du vill. Jag lägger till din blogg ochså

    Ha en fin dag
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Gomorron!

    Nu får du inte ta bort mer - bara lägga till! :-) Hoppas allt fungarar som det ska fortsättningsvis!!!

    Vilken fin belysning det är på trädet. Mysigt foto!!!

    SvaraRadera
  8. nix, det är det verkligen inte, men positivt nog gav stressen lite resultat :) provet gick faktiskt riktigt bra och nu har jag "bara" ett prov kvar den här veckan så det ska nog gå vägen.
    håller med om morgonbestyren, får inte jag min gröt kan det gå illa för de som är i närheten, haha
    och visst var det semeldagen i tisdags (har inte kunnat svara förrän nu :P)

    SvaraRadera
  9. Här blåser det som bara den =)

    Men nej, nu behöver vi ha sommar. Känns som om vintern har varit lite för länge i år..

    SvaraRadera
  10. blev nått fel för mej här..

    jo, vad kul att du gillade repotaget :-) är själv nöjd ...

    härligt med nya böcker, fåglar och insekter, har själv samlat på mej 11 stycken under kort tid... :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera