tisdag 12 maj 2009

Ut i det blå

Klicka på bilden om ni vill se den i större storlek

Jag tycker att även om de har gjort sitt och är färdig blommat ..så är de fortfarande vacker .. bara på ett annat sätt:)
Idag blir det promenad:)
underbart väder ute..just nu..får se om det fortfarande är det när jag har gjort mig klar att gå ut.
lite moln på himlen finns men när solen är framme är det varmt och skönt
Detta var tydligen en väder rapport från Karlstad ..så nu vet ni hur vädrat är här ..just nu:)
Snart skall man på Bröllop .på lördag gifter min ena dotter sig:)
Så det skall bli roligt.

18 kommentarer:

  1. Har maskrosorna redan blommat över hos er? De är verkligen vackra i det tillståndet. Nästan vackrast då. :)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Så kul med bröllop! Ta många bilder! :)

    SvaraRadera
  3. å gu så roligt med bröllop! :D har aldrig varit på nåt :/ men det kommer antar jag..

    sv: mm usch ja, har letat överallt känns det som och de verkar gått upp i rök :/

    jag var ute och fotatde nyss :D så ska kolla på bilderna straxt fast började regna så va lika bra att gå in

    hoppas du får en fin dag och många bra foton om du går ut :)

    kram

    SvaraRadera
  4. härliga bilder :-) maskrosor är jätte vackra när dom har blommat över och bara fröna är kvar, riktiga ullbollar. :-)

    härligt att gå på bröllop och vilken fin klänning hon ska ha på sej, en annan lär förbli ogift. :-)

    här är soligt emellanåt och det blåser som vanligt.. har cyklat en sväng med Tintin, testade om det skulle gå,, men shit vad ont baken det gjorde :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  5. Hej här skiner solen då och då
    så jag har inte varit ute och
    fota något.Vilka fina bilder.Ha en bra dag.Kram

    SvaraRadera
  6. Precis!!! Jättefina bilder. :-)

    Mmmm, nu är det bröllopstider - och konfirmationstider. Fast inget dera är aktuellt för vår del. Du bilddokumenterar väl hela bröllopsdagen från tidigar morgon till sena kväll, hoppas jag!? :-)

    "Gummiormen" är ett foto från september -08, och tagen med min kompaktkamera.

    Ha det så härligt i vårvädret! :-)

    SvaraRadera
  7. va kul hon ska gifta sig=)kram ha en fin kväll

    SvaraRadera
  8. Ja idag har vädret varit mycket bättre! Kom du ut på någon fotorunda? :) vad fina färger det var på det sista kortet du hade tagit där! Gillade verkligen sammansättningen av färger på bakgrunden.
    Jag har ingen aning om varför jag inte kunde skriva kommentarer till lantliv. :( kommentarrutan var bara helt vit utan någon möjlighet att skriva i. skall göra ett nyt försök idag. såg att hon hade uppdaterat sin blogg :) kramizar

    SvaraRadera
  9. Svar: Haha, gillade du min lilla turistguidning i Malmö? :)

    Åh, du tar alltid så fina bilder. Älskar den i motljus längst nere till höger!

    SvaraRadera
  10. Visst är det vackert med gamla saker -även vissna blommor! Ja är det på lördag dotra gifter sig -så mysigt!
    Mycket att stå i kan jag tro!
    Ja det går för runt nu,- lite stressigt med bloggen -men kul!
    Kollar du melodifestivalen i kväll?
    Det gör vi!kul!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  11. så underbara bilder.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. härligt det varit idag men när jag kom från jobbet å skulle ta min dagliga runda fick jag korta av den för jisses vilken skur det kom,
    må gott

    SvaraRadera
  13. Roligt att du tyckte om min blogg.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Nåe tack. Fast det där kommer aldrig lösa sig. Tog helt slut idag. Det var så nytt så det fanns inget att bygga det på, förutom mina känslor, och dom hade inte han :(

    Åh vad kul med bröllop. Har bara varit på ett i hela mitt liv och jag var 6 år och brudnäbb haha.

    SvaraRadera
  15. Gu´vad roligt med bröllop :)All lycka önskar jag brudparet - hoppas ni får det riktigt festligt denna stora dag - glöm inte kameran :)
    blommorna är underbara - alla fyra bilderna på var sitt sätt
    kram

    SvaraRadera
  16. Det känns i magen när jag klickar upp dina bilder..det känns gott i magen..:)

    SvaraRadera
  17. Det blev inte så farligt för killen min, han kom hem och tog en middagslur under tiden som jag satt och läste. Blev inte något retande.. :P

    Blev det några foton under promenaden?

    SvaraRadera
  18. Bröllop, oj, då borde du vara lite stressad vid det här laget :)

    SvaraRadera