lördag 16 maj 2009

Nu är de gifta:)

Så var det klart .nu är de man och fru:)
och här kommer en hel drös med bilder
klicka på dom om ni vill se dom i större storlek:)

Så var bröllopet över för vår del.men den försätter ju för min dotter och hennes nyblivne man..de skall till ett hotell nu där de har bokat en bröllops svit:)
Vädret var inte det bästa .men solen tittade fram ibland som tur var:)







Alla dessa bilder har min son tagit .då jag tyckte de var så mycket bättre än de jag tog här på kaffe fiket eller efterfesten som man kanske skulle kalla det.Så idag finns det inte ett enda bild från min kamera .utan alla kommer från min sons kamera

19 kommentarer:

  1. Härliga bilder! fantastiskt vackert brudpar... bilden på hela familjen är nog roligt att ha sedan.... :-)

    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ så vackra de är å vilken dag det blev för dem,
    a fina korten är med den vackra Klarälven bakom.
    GRATTIS till dem!

    SvaraRadera
  3. ååå va härligt!!fina bilder & stort grattis till dom=)

    SvaraRadera
  4. awww sött :)



    svar. haha precis ;) alla säger så

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och grattis till de lyckliga tu:)

    SvaraRadera
  6. Wow, vilka fina bilder. Och vilket vackert brudpar. Gillar speciellt bilderna med trädet. ;)
    Sov så gott.

    SvaraRadera
  7. Gud så roligt! Hälsa grattis! Bra fotat också!

    Grattis, du gissade rätt! :)

    SvaraRadera
  8. Hej Mimmi!

    Din son är verkligen en duktig porträttfotograf, underbara bilder, tack för att du visade dom.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  9. Åh så fina! Man blir så glad!
    Ska in och gratta dom igen!
    Ha en härlig dag Mimmi!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  10. Så fint bröllopet blev, ett vackert bröllopspar är det deras barn också?

    SvaraRadera
  11. Vackert par och fina bilder din son tagit.. Kollar efter dig på fotona, men jag ser inte var du gömmer dig;-)
    Så många barn de har.. härligt med bröllop och nu får vi hoppas de blir lyckliga i alla sina dar:-)
    Kram/Pialotta

    SvaraRadera
  12. Men det gjorde ju sonen jättebra! :-) Gillar framförallt fotot på brudparet bakom trädstammen! ;-)

    Vilken jättefin brudklänning, förresten! Ja, hela bröllopssällskapet är jättefint, och det strålar om de nygifta - precis som det ju ska göra!!!

    Ett stort GRATTIS till dem! :-D

    SvaraRadera
  13. Så vackra de är.
    Det är alltid något speciellt när ens dotter gifter sig.
    Och så otroligt vacker hon är...
    Underbara och härliga foton och fantasifulla...mysigt.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Riktigt snygga bilder Jimmy tagit! Jag är imponerad :)
    Du får hälsa honom det och självklart säga grattis till Jenny och maken!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Dom är ju bara så fina och vackra :) Vilken härlig dag det måste varit :)
    kram

    SvaraRadera
  16. Men Mimmi vad fina dom är!
    Jag förstår att du måste vara lycklig att få vara där på din dotters bröllop. Ja jag skulle nog ha svårt att fota. En liten tår av lycka skulle det nog bli!

    Ja ingen tid för fågel eller annat heller! Kram

    SvaraRadera