söndag 17 maj 2009

Ännu flera kort från bröllopet

Ja nu kommer det en hel drös med flera kort .dessa kort tog jag när de kom hem från stan och vi hade fika fest:)
Här hade de precis kommit tillbaka efter att två har blivit ett:)


Här har vi kommit in och skall skåla för brudparet:)


Inte så enkelt att sätta sig med en brudklänning på sig:)


Mamma hann med den lilla också :)som tyvärr hade blivit sjuk .


Här provsmakar hon för att fast ställa om den duger åt oss andra:D
Det gjorde den kan jag här med säga:)


Sen blev det kaffe och smörgås tårta och det var så himla gott...tyvärr så sa magen slut innan ögonen ...som vanligt
båda för barnen och även jag :)


Sen var det en vilopaus med att äta.. tack och lov ...så det hann sjuka undan lite:)
Det blev lite present öppning:)
och som ni kan se under det .så kom bröllops tårtan fram .som de tu skulle skära upp en bit tillsammans:)


Och nu bar det iväg till hotellet ,där de skal vara i en brölopps svit med en sakutsi? hm . har ingen aninig om hur sånt stavas .men det är ett sorts bubbel badkar

Nu är det slut..det blev många kort från detta bröllop.

15 kommentarer:

  1. Jättefina kort du lagt upp mamma :)
    JACUZZI stavas det :)

    Kul att ni kom ner idag igen :)
    kraaam

    SvaraRadera
  2. tur med vädret fick dom i alla fall, vilket gör mycket en sådan dag... :-)

    själv har jag inte fotat så mycket idag, men varmt och inte så blåsigt har det varit.. ska nu kolla på de bilder jag tagit.. :-)

    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. men å va mysigt å du hade visst fått stavningen på bubbelbadkaret,
    vilken mysig dag å ni fick plats där hemma,
    Jag bodde på Saxofong. i 2 år härliga lägenheter,
    må så gott å grattis till brudparet

    SvaraRadera
  4. Ännu fler fin-fina foton! :-) Det SKA fotograferas MASSOR på bröllop - tänk vilka fina minnen alla dessa foton blir för Jenny och Mattias, och er andra anhöriga också! :-)

    SvaraRadera
  5. Du kan du också! :)

    Det är fint med mig!
    Och tro det eller ej.. men jag har lyckats fånga en humla!!

    Lite mera mmmm.. i livet helt enkelt!

    Ha en fin kväll! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så härligt med bröllop och vilka fina bilder som både du och sonen tagit. Förstår att du haft fullt upp och jag ser påbilderna att ni haft det bra. Trevlig kväll/Lis

    SvaraRadera
  7. Ni verkar ha haft en alldeles underbar dag. Jättefina bilder, Mimmi. Kan tänka mig att det blev många bilder den dagen. :)
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  8. Visst är det en panter på armen på bruden ? Min son har en likadan :)

    SvaraRadera
  9. lol. Förstår dig. Det blir alltid en hel del bilder sådana gånger. :)

    SvaraRadera
  10. Tack! :)

    Jag fångade humlan igår!
    Men nästa gång ska det bli ännu bättre ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  11. ok jag skall inte hålla dig på sträckbänken!
    Vi får hem en liten bebis då!
    En hund! En vit schäfer!
    Lite utav skräckblandad förtjusning måste jag säga,men samtidigt lite spännande!
    Nu måste jag nog sova lite!
    Kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  12. Så fina de är :-)
    Ja, mina veckor brukar vara såna men jag själv tycker de är ganska lagom ;-)
    Vanesak antar jag!

    SvaraRadera
  13. Jaaa fyyy. Det är verkligen galet stressigt där! Förstår inte hur folk orkar :) Men ja, det är väldigt vackert där! Så gamla, ståtliga byggnader!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  14. Vad härligt att se bilder från festen. Måste varit härligt för dom att åka till hotellet sedan och njuta lite för sig själva.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera