fredag 13 november 2009

test i spegel..En bild blev det


Jag satt och lekte lite med min kamera idag ,,testade om jag kunde få en rund spegelbild av mig i en spegel ..i brist på andra motiv :)
Sen fick jag lite besök av mina små vänner :)





Det är väldigt roligt att sitta och titta på dom :) vissa är väldigt tuffa.. andra flyger bara undan hela tiden.

Sen var jag på en kvällstur igen ..ja inte idag .men igår :)
Idag har det varit väldigt trist och mörkt här ..när klockan var 2 på eftermiddagen ..trodde jag den var 5 ..men som tur är så har man ju en klocla som visar tiden :D

6 kommentarer:

  1. Ett självporträtt. Men tyvärr har du något som skymmer ditt ansikte (jag ler). Vilka fina fåglar du har och bilden är jättefin. Hoppas du får en skön helg/Kram Lis

    SvaraRadera
  2. Men du har ju samma frisyr som jag på bilden! ;) Fast det har ju varit mörkt senaste gångerna vi träffats så det har inte varit lätt att se! :D Många fåglar har du där!! En sån automat hade vi förr...

    SvaraRadera
  3. Hello Blondie...så fin du är..och dina bilder är jag ju helt makalöst betagen i..

    SvaraRadera
  4. Stilig portrett!
    Og flotte bilder fra forautomaten!
    Ha en flott fredagskveld...

    SvaraRadera
  5. Kul det att fota sig själv i spegeln.
    Och mysig bild på de söta småfåglarna och vacker kvällsbild.
    Ha en fin fortsatt kväll och helg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kika in hos mig det finns något till dig!

    SvaraRadera