tisdag 10 november 2009

Nya kvällsbilder..Ja vad skall man annars hitta på att fota nu ;)

Det är inte lätt att hitta på saker att fota nu .och speciellt inte när det är väldigt mörkt och tris väder ute på dagen ..då får man till kvällen och gå en promenad då ..ibland blir det en promenad båda på dagen och sen på kvällen.



Denna bild tog jag vid Mariebergsviken ...tror jag det heter .. ni vet .. jag och mitt lokal sinne  och så detta att veta vart jag är ..det har ju aldrig funkat så bra för mig  :D men än så länge har jag ju kommit hem .. utan att ringa efter hjälp ;)

Bilden ovan här tog jag på min kvälls promenad för två dager sedan när jag var iväg med min blogg kompis.


Och denna bild tog jag idag..så den första och den sista bilden är nytagna :)
Jag blev ganska frusen när man stod där och fotade idag .. när man stod på bron kom det ganska kalla viner och inte kunde jag ha på mig mina vantar ...för att jag var ju tvungen att hålla på med att ställa in olika slutartid och bländar och sånt.Det var många bilar som åkte förbi mig när jag stod på den smala bron ..som enbart var för bilar.. och tydligen stollar som jag med kamera och stativ :)  ..Det fanns inte ens en smal gång stig .. så man var lite rädd  när man stod där ..men jag hade ställt mig under en lampa ..så något syntes jag ju  och det gick ju bra :) men någon tittade nog till mer en en gång när de åkte förbi ..alltid roligt när man får folk att titta mer en en gång på en ;) eller hur :D
Det finns mer kvällsbilder på den andra bildbloggen jag har

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fina kvällsbilöder du har tagit :)
    Duktig du är på att fotografera.
    Jag tycker oxå om att ta bilder, NÄR man hittar ngt man vill ta bild på, så att säga.
    Har inte tagit några kvällsbilder än, får kanske göra det framöver och sätta in på min blogg. Fint med kvällsbilder oxå
    Kram/
    Gunilla

    http://gunillaskatter.blogg.

    SvaraRadera
  2. Flotte kveldsbilder! Dette er til å nyte...

    SvaraRadera
  3. Kul med kvällsbilder och kanske roar man förbipasserande en stund ;)
    Hmm..jag får nog lov att göra mig en kväll till närmaste stad (4 mil)för att testa samma tema, tror det får bli när alla julbelysningar kommer upp :)
    Må gott! / Bea

    SvaraRadera