lördag 23 januari 2010

Tema-Arkiverat 3

Nu var det dags för del 3 av Arkiverat .. som går ut på att man skall plocka fram bilder som är mer än ett år gammalt :) Jag rotade runt i mappen från 2008 och hittade ett par bilder som jag tog i Oktober 2008  Jag hade precis köpt min nya kompakt kamera Nikon P80 så jag fotade allt ..och då menar jag allt .. och då menar jag allt :D Under här är det två bilder som jag hittade

Detta är nog en av de första vattendroppa bilder jag tog med den kameran :)

Och en av de första fågel bilder jag tog också :)
Om ni vill se fler bilder på detta tema skall ni klicka


7 kommentarer:

  1. Helt fantastiska bilder. Vattendroppen var ju super.Ha en bra lördagkväll. Anita

    SvaraRadera
  2. haha, ursäkta skrattet, men finken ser ju för rolig ut. Du var tydligen bra på droppar redan då. Du har ju fångat huset också. :)

    SvaraRadera
  3. Mmmm du har ett arkiv som glittrar du...

    SvaraRadera
  4. Ja, man har ju en tendens att få mer och mer arkiverade bilder ;) Var ska det sluta tro...
    Pippin var kul!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder i ditt Arkiv Mimmi.. droppen här är ju bara så fantastiskt skön:-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh jag gillar båda bilderna skarpt... jag har oxå en nikon fast en d40x. Har haft den i 1 1/2 år och kan inte alla finesser än. Saknar min gamla system minolta som jag hade olika objektiv till. Älska att ta macrobilder. Din droppe är verkligen superbra.
    Jag är har oxå barnbarn är mormor till 4st gryn o vi är lika gammla.Kram

    SvaraRadera
  7. Fin bild på pippin, tycker han ser irriterad ut för han inte får äta ifred ;)
    Ha det bra
    /Helena

    SvaraRadera