måndag 18 januari 2010

På fri hand

Ikväll tog jag mig en promenad .. som skulle bli på cirka 20 minuter..kommar hem efter nästan 2 timmer och tittar förvånad på klockan ..den måste ju gå fel .. för inte har jag varit ute så LÄNGE .. eller... tydligen så hade jag det :)
Klicka på bilderna om ni vill se dom i större satorlek

Här är en bild på de två hus som många studenter bor i ..på andra sidan av gatan ligger Universitet

En liten stig som jag bruker gå på när jag är ute och fota dagtid :)

Jag testade att ta mina bilder ikväll utan stativ utan bara på fri hand och ha kameran på vanlig auto ..det var många som blev suddiga kan jag härmed tala om :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det är inte lätt att vara utan stativ när det gäller kvällsfoto. Sen får man höja iso:n så bilderna blir gryniga.
    Men jag gillar dina bilder. Fint ljus på grenarna i sista bilden.
    Ha en fin tisdag.

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt svårt att fota på frihand jag är väldigt darrhänt så jag får ta massor med kort som inte går att använda. Försöker att hitta något i närheten att stödja kameran på. Men jag fotar ju bara för att det är roligt att kunna lägga ut en bild på bloggen.:o)
    Dina bilder är riktigt fina. Fint ljus från alla gatlysen och det är så fint när det lyser i så många fönster som på de första bildrna.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera