måndag 11 januari 2010

En liten kvälls promenad

Idag hade vi bara 9 minus på dagen och strålande sol .. så jag var då ute på en foto promenad..sen under kvällen nu ..blev jag sugen på en liten kvälls promenad ..det var ju bara 8 minus ute..så jag tog kameran med mig och gick en liten tur :)
Klicka på bilderna om ni vill se dom i större storlek

Här är jag vid universitetet i Karlstad

Jag kan undra hur länge denna bil har stått där ..för här har det inte snöat på ett tag :)

Och här är stigen in till vart jag bor .trädet lite längre bort som nästan ser ut som en julgran ..där bor jag :)
Det var en skön promnad ikväll  och gott att få komma ut igen efter att ha haft över 23 minus länge :)

3 kommentarer:

  1. Ja, ni har verkligen haft kallt så jag förstår att du njuter nu. Mycket snö har ni också. Här är bara 4-5 cm. Ha det bra/Lis

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder. Tar du disse med håndholdt kamera eller?

    SvaraRadera
  3. igår var man på hockey och fick se sitt kära frölunda åka på smisk från ett annat kaffelag. brynäs...

    SvaraRadera