tisdag 26 januari 2010

Macro Lovers no 7 - Småsaker/Small things

Dags för Macro Lovers igen.Jag var ner e i stan i går och då hade vi strålande sol  där blev det några soliga bilder .men idag är det grått överallt och mer snö är på väg.

Denna bild ovan är tagit idag ..det är en nypon kvist! tror jag det heter .. det satt nåt pytte pytte litet på den och självklart skulle jag testa att fota det  och det var ju bra för det passade ju in på detta tema såg jag när jag kom hem .

Här var ett väldigt litet blad med några snökorn på ..men det bästa av allt ..det var SOL :)
Om ni vill se fler bidrag till detta tema skall ni klicka

9 kommentarer:

  1. Jättefina "färska" macrobilder!

    Vill ha sol nu ;)

    SvaraRadera
  2. Superfina macrobilder!
    Vem vill inte ha sol, vår och värme... Men mer snö är att vänta innan vi kommer så långt...
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  3. Den var verkligen pytteliten. Är det ett blad som fastnat på taggarna. Tack för dina tips på din andra blogg. Mycket lärorikt för den som inte vet så mycket om bloggupplägg.Anita

    SvaraRadera
  4. Toppen-foton du tar !
    Och så fint snökornen syns på bilden.
    Ha det så gott
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hu, så taggig nyponbusken ser ut på så nära håll. Fina foton!

    SvaraRadera
  6. Hejsan !
    Är verkligen Nyponbuskar så taggiga ?!
    Har jag aldrig tänkt på :)
    Fina foton !

    SvaraRadera
  7. Småsaker var det ju och du har som vanligt varit flitig med kameran.. av en ren slump stötte jag på Macroutmaningen just nu.
    Ha de gott kramiz

    SvaraRadera
  8. Fina bilder. Jag gillar dem jätte mycket (:

    SvaraRadera