söndag 13 december 2009

Till och från bilen

Idag var det den första dagen efter jag pajade ryggen som jag kunde komma ut lite ..det blev ju ingen lång promenad .. till och från bilen och så in i en affär ..men jag kom i alla fall hemifrån en stund och fick se annat :)
Så nu när jag satt i bilen hade jag med mig min mini kamera ..och jag klickade och fotade på allt som vi åkte förbi ...så man kan nog säga att jag hade lite foto abstinens ;)

DEt var strålande sol när vi åkte och bara det gjorde att man var så mycket mer nöjd med allt )


Vi har inte fått snö än .men det var i alla fall frost kvar på backen när vi åkte :)
På tisdag skall man iväg och storhandla ..så det är bara att hoppas att ryggen försätter att bli bättre ..så man kan få köpt in alla de julklappar som skall inhandlas ...maten !! ja det också förstås ..men det var inte det som var alle viktigast just nu ..utan det är alla klappar till barnen :)

4 kommentarer:

  1. ah vad gött å komma ut å fota lite då ;)
    det var fina bilder!!

    SvaraRadera
  2. Men så kul att ni fått frost i alla fall. Det blir ju lite ljusare av det. Så får vi hoppas att snön kommer och att din rygg blir bra så du får njuta av det vita. :)
    Ha en fin måndag, Mimmi.

    SvaraRadera
  3. Haha, först trodde jag det var vatten nedanför klippan...men sen såg jag ju att det var Kasernhöjden! Ni var på väg till Bergvik kan jag tänka...där var jag i fredags, fast med lilla cykeln :D

    SvaraRadera
  4. Så flott å få muligheten til å ta bilder da. Og slike flotte bilder!! Snø gjør livet litt lysere, om du forstår...

    SvaraRadera