måndag 7 december 2009

Fy va det regnar..jämt


Ja skall detta regn aldrig ta slut ...det verkar inte så ..för det regnar ju jämt...jämt...jämt.. Det kan vara lite svårt att komma ut och försöka att fota när det bara regnar ..så nu har jag fått foto abstinens :)


Inte vet jag vad denna pilfink gör ..den kanske kråmar sig inför kameran ;) .Men den ser så himla gullig ut  i alla fall :)


Dessa nypon blommar länge .så de kan ge lite färg åt naturen även under en mörk höst :)



Och självklart en liten kvällspromenad också..men det är inte från idag ..för än kan jag inte gå ut på promenad för min rygg ..den måste läka och bli bra först ..men det brukar bli bra efter en veckas tid ..så då är det bara att vila och vänta tills dess :)
Men det är svårt nu .. för så länge har jag nog aldrig varit  hemma och inte kunde gå ut och fota .. ja i alla fall sen jag köpte min system kamera :) så det kliar i hela kroppen och man vill ut ..men vädret hjälper mig lite på traven  vid att regna så det inte blir för jobbigt att sitta inne :)

4 kommentarer:

  1. Nye flotte bilder fra deg. Men, dette er ikke regnværsbilder da!?
    God kveld til deg...

    SvaraRadera
  2. visst är det bra med bildbehandlingsprogram? När man inte kan fota så mycket menar jag. :)

    SvaraRadera
  3. ser att du tatt likadan design som mig på min blogg ;)

    ja usch, detta regn alltså *suck*

    fina kort, sam alltid mamma :)

    SvaraRadera
  4. Men det regnar ju inte nu (än). Och jag tror småfåglar sitter och tar en powernap sådär! Vilar lite...jobbigt att flyga omkring är det! Ha det gott, hoppas din rygg rätar upp sig!!
    Kram!

    SvaraRadera