torsdag 17 december 2009

En strålande dag

Ja det har varit en strålande dag .. i alla fall ute . för där har solen varit framme och lyst upp så det blev så vackert ute ..men det var kallt och även blåsigt . så det var inget mysigt väder att gå promenad i.
Men Jag fick ändå ganska många bilder idag .. jag tror jag fick ihop 125 st bilder ..men jag fick slänga bort några också :)
Klicka på bilderna om ni vill se dom i större storlek

Visst ser det härligt ut i solen :)

Det var många fåglar hos mig idag som satt i träden och de såg ut som de också njöt av solen :)

Det var fint när solen sken och det började glittra i snön och i iskristaller :)

Jag fick nu användning för mitt 70/300 mm objektiv igen ..det var ett tag sedan jag använde det .

Det blev lite bilder på fåglar här idag :)
 Hoppas nu att man får en solig dag i morgon igen :)

3 kommentarer:

  1. Vackra bilder som vanligt, men det ser ut som snösmältning på de mellersta bilderna?
    Vi har rejält kallt och det bränner i skinnet om man försöker fota utan vantar..hi,hi.. så jag tror inga fåglar njöt i solen idag hos mig, utan kanske såg till att de fick mat för att överleva :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  2. Flotte snøbilder. Snø er faktisk flottt i forhold til lys når en tar bilder...Vi har det veldig kaldt her da, for tida. Akkurat nå er det -14 i Trondheim og ikke et snøfnugg på bakken...Kanskje kommer det litt i morgen...

    SvaraRadera
  3. Jag blev lite galet glad i snön på grenen Mimmi..klickar man upp det så blir man glad i magen..ha ha..mmmm så är det...

    SvaraRadera