söndag 7 mars 2010

Bildligt talat – v 10

då var det dags för Bildligt talat igen
Dessa bilder tog jag idag på min promenad.

Fler bidrag på bildligt talat hittar ni 
HÄR
 Sen en liten uppdatering
Blogg.se har nu åter igen gjort så man skall skriva in verifierings kod
ok jag kan gå med på det.. men för TUSAN kan de inte lägga in sånt som man kan läsa
Många gånger får man skriva om och man får nästan krypa in i skärmen för att se vad som står
Det blir väldigt jobbigt att skriva en kommentar till de som har blogg.se

4 kommentarer:

  1. Fina bilder på när molnen lättar.
    Ha det;-)

    SvaraRadera
  2. Naturen är förunderlig.. skiftande och vacker med alla sina årstider, Mimmi..
    Igår kväll, då jag satte in min bild så gick det inte att kommentera i någon av blogg.se-s bloggar.. serverfel... igen.. så himla tråkigt.
    Ha de gott kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan, har en sak till dig på bloggen

    SvaraRadera
  4. mm håller med dig att det är svårt att se

    SvaraRadera